Kontaktujte nás 728 231 087 nebo lsf@email.cz
Servis 24hod fb Akční nabídky

Outsourcing údržby

Outsourcing jako součást podnikové strategie.

Náhrada činností, prováděných obvykle vlastními zdroji, nakupovanými službami.
Zaměření na infrastrukturní aktivity typu: informační systémy; údržba zařízení; doprava a skladování; ostraha; závodní stravování,
administrativa (účetnictví, mzdy);

Outsourcing není téma jen pro velké podniky, ale také pro malé a střední podniky, které chtějí růst.

Outsourcing je nahrazení vlastních údržbářských kapacit cizími (dodavatelskými) při výkonu činností, které se obvykle provádí s
využitím vlastních zdrojů. I běžné, jednorázové nakupování údržbářských výkonů je outsourcingem.

Možné (obvyklé) cíle outsourcingu:

  • provádění vybraných činností rychleji, bezpečněji, levněji;
  • snížením počtu vlastních pracovníků dosáhnout větší produktivity a flexibility;
  • koncentrace vlastních zdrojů na klíčové kompetence, specifické pro danou firmu;
  • lepší řízení a snižování nákladů;
  • koncentrace firmy na hlavní podnikání;
  • získání přístupu ke špičkovým postupům;
  • uvolnění vlastních zdrojů pro jiné účely;
  • vlastní zdroje nejsou k dispozici;
  • urychlení výhod reengineeringu;
  • outsourcovaná funkce se špatně řídí;
  • uvolnění investičních zdrojů;
  • lepší rozložení rizik;
  • vliv na cash-flow.